Monday, April 1, 2013

Spm Campakbalik Part 2

assalamualaikum :)

tangan ni mengedik nak menari atas keyboard ni padahal esok ada exam english.huahuahua

okay this time nak ckp pasal spm campak balik part 2 hihihi terexcited terlebih sampai tak boleh tunggu after exam habis :)

time spm dorm gila tak terurus la rasanye time tu dorm kitaorg je maintain ramai org means ramai budak satria form5 sebab dorm lain semua ada yg duduk dorm org lain atau bukak dorm sendiri.semua org dok sibuk cop katil itu la ini la.saya dok lek je cehhh padahal gabra jugak la takut dpt katil tak best tapi saya pilih katil lama time form 1 je sebab nak jaga hati org lain.karang saya amik katil diaorg time form 1 nanti boleh gaduh gaduh.malas la nak gaduh gaduh semua ni nnti org ni terasa la itu la ini la biasalah perempuan ni sensitip sikit ehh bukan sikit banyak la kot termasuk org yg tak sedar diri yg tengah menaip ni.hihihi

masuk masuk je dapat katil yg kipas kat tepi tu rosak what the tut tut tut betul.haih sabor je la saya ni.so apa lagi kitaorg pun berkampung dekat tengah tengah dorm tu dah macam pulau.sape yg nak tidur kat tengah bawak turun tilam sendiri kat bawah pastu tidur ramai ramai.before nak tidur tu gelak gelak la dangan ada amy,yeppah,didi,dada haihhh semua la ouh malis pun.aaaa rindu nye tidur while main main benda gila dengan korg.hahahaha

habis je spm semua dok sibuk kemas baju sebab nak meninggalkan kusess.petang tu saya and yg lain pergi turun bawah kat dm tolong siang ikan la basuh ikan.tak pernah buat benda ni semua kat rumah tu la malas sangat kat rumah.main amik gambar semua.banyak gila amik gambar meh la bagi tengok sikit

kami sibuk basuh kerang weee

ni budak lepas stress jawab spm lompat lompat

tengok tu kami basuh ikan :) ada pulak cahaya keimanan kat situ

malam tu sesi makan makan.ada yg sibuk dengan kekasih masing masing haha ye la lepas ni dah tak jumpa sangat mcm kat asrama jumpa hari hari.saya tak de la.lepaking dengan kawan kawan makan banyakbanyak and the best part were kitaorg buat movie marathon kat musolla.saya bawak lappy zizie bawak projector dada bawak dvd.perghh best gila bangun pun lambat la kan dah nama pun movie marathon.hihihi nah gambar sikit

kawan yg sangat gila gila

ala tomei nye budak ni..hihihi tasha tak mau marahmarah :) *peacenowar

our last picture :)

saya yg amik this pic rasa lawak pulak kebajetan disitu

aleen yg sangat baik dan lawa :)
okay la tu je.tata <3

No comments:

Post a Comment